God morgon

Uppe innan tuppen...Fråga inte varför...fattar inte att jag inte kan sova när jag får...
Kunde sovit bra mkt längre idag...Imorrn ska jag upp å träna, då blir det att gå upp den här tiden ca, på söndag är det konfirmation i Hultsfred klockan 11, ska dessutom hinna åka till mamma innan vi åker dit, så då blir det oxå upp tidigt...
Aja..det går..
Förmiddagen nu tänkte jag att jag skulle plugga, sen ska jag möta upp Johan på stan när han slutar, så vid kvart i 1 tror jag vi skulle mötas...hur lätt är det att komma ihåg när han väckte mig vid 4 imorse och sa när han slutade?
Ska ju ta å hämta mina glasögon då..skulle tro vi går lite på stan sen oxå.
Men innan jag gör ngt annat ska jag bara sitta här och ta det lugnt, läsa bloggar å nyheter å allt sånt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

åh hultsfred,,, :) hälsa från mig...

2009-05-29 @ 20:55:37
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0