God morgon

Då var det redan söndag..
Är så trött idag, så sket i allt vad ställa klockan heter och gick upp när jag vaknade, för ca 15 minuter sedan, ganska ovanligt att jag sover längre än till 9..längre än till 8 till å med..Men skönt att få sova, om jag bara kunde vakna pigg då oxå..
Vet inte riktigt vad som händer idag, inget planerat alls..
Mamma frågade igår om jag inte ville komma och sola idag med, men är tyvärr är det inte riktigt väder för det. Synd att det aldrig blir som man vill.
Men ska nog få dagen att gå ändå, man hittar alltid på ngt.=)



Kommentarer
Postat av: Becca

Underbar bil du lagt ut.

De är härligt att sola, ja har redan vart på solen idag på fm.

Hoppas du får en bra dag och glöm inte dricka massa vatten om du är i solen.

kjam

2009-05-17 @ 12:36:41
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0