Hemma

Hemma från skolan, regnet total ÖSER ner...så trist det är.. Var nog fler som tyckte, eftersom det var ytterst få som ens kom..
Ska snart ner och ta upp sista tvätten..otur man har...han hem innan det var klart=)
Sen blir det snart att ge sig iväg igen då, ska stoppa i mig ngt litet innan bara..för efter när vi e tillbaka hos mamma å papa igen efter sjukhuset så har pappa fixat lasagne..det va länge sen vi åt det, så mums vad det ska bli gott=) Skönt att slippa laga mat oxå får man väl erkänna=)

Min axel gör lite ont idag...den är nog kanske inte riktigt 100 än..kände lite i lördags när jag va å träna, å känner kanske lite idag efter igår när vi gick med stavarna..Men skit samma, får stå ut..inte lika illa som när det var som värst iaf, nu är det mest att det känns lite, då kunde jag ju inte ens röra armen typ..

Ne, tvätten nu då, så vi inte kommer ner försent..
Kram



Kommentarer
Postat av: Becca

naemen kommer d så mycket hos er?

visst regnar de här men inte så.

men de är skönt med lite regn då växer växter oxå!



kjam

2009-05-18 @ 12:31:25
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0