Kväll då

Då var kvällen redan här.
Johan å jag har precis avslutat maten, blev spaghetti å köttfärssås idag, snabbt och smidigt=)
Imorrn är det skolan, fast bara en timme, jag går mellan 11-12, sen ska jag möta upp syster på stan och gå runt där lite innan jag ska på intervju 14:30.
Gjorde inte så mtk emr sen efter att jag kom hem efter promenaden, suttit och pluggat lite grann, kollat på film och gjort lite småpyssel, men en riktigt lugn och skönt dag..Lustiga är bara att jag är så förbaskat trött..Men har ju sovmorgon imorrn som heter duga, så får sova lite då=)

Resten av kvällen innan det blikr sängen blir tv:n...alltid tv på kvällarna...=) fast jag misstänker att jag kommer somna i soffan..är man trött så är man=)
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Hoppas det går med provet idag för dig. Håller tummarna. Mår mycket bättre idag men känner mig tom i huvudet. Kram mamma

2009-05-04 @ 07:33:34
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0