Pluggat

Det är såå kul att sätta sig en söndag å plugga...men jag får skylla mig själv som bara har skjutit på det...Nu är jag iaf klar, har fortfarande lite att läsa på, men arbeten och frågor och allt är klart..så skönt, utskrivet och klart..å vad händer när man ska skriva ut då? Svarta patronen är så klart slut..såå typiskt, ingen extra hemma heller..varför skulle vi det lixom? Ne, tog texten i blått i stället...det får gå det me..=)
Känns iaf skönt att jag inte väntade till typ eftermiddan med att plugga..ju längre man väntar desto jobbigare blir det ju...

Nu då...borde få i mig ngt att äta då jag inte har ätot frukost än..så det står väl först på schemat..så får jag se sen...Måste ju sitta å läsa på en del till, men det tar jag lite då och då under dagen och även under morgondagen..det fastnar aldrig om jag sitter med det där hela tiden, bättre att ta lite i taget..iaf för mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0