Regning start

Det regnar idag....lite trist, fast det regna mer i natt, nu är det lite så där myslagom lixom. Bara hoppas att det slutar regna tills jag ska ut...för regnar det när man är ute, då är det minsan inte nå mysigt.

Idag då, ska iväg till skolan en liten stund, en hel timme idag..HUR ska jag ORKA?=)
Sen blir det att traska ner till stan å möta upp syster, gå runt på stan lite, innan jag ska på intervjun 14:30...Nervös? Klart jag är lite nervös..men det släpper när jag träffar henne...Får man väl hoppas att det går bättre den här gången.
Får se om vi åker å tränar idag, beror på hur mycket ork det finns sen när kvällen väl är här..å hur mycket tid det finns.

Ska ta å kolla lite bloggar nu å sen få i mig lite frukost.

Ha en bra dag.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja då får du lycka till både idag och imorgon. Huvud snurrar när jag är uppe får ta det lungt idag. Ska inte Sandra jobba idag? Kram mamma

2009-05-04 @ 08:07:13
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Hörde du bokat tid till synundersökning bra! jag måste också ta mig i kragen och beställa tid. Ha en bra kväll och hoppas nu på det bästa med jobbet. Kram mamma







2009-05-04 @ 18:48:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0