säger då det..

Denna dagen alltså...undrar hur den ska sluta??
Satte mig här igen efter att ha diskat och plockat lite i lägenheten..än så länge inget mer som gått sönder..peppar, peppar..
Men när jag sätter mig här så börjar skrivaren spöka som vanligt...blinkar som fasen..lustig den där...skulle väl behövas en ny eftersom den många gånger vägrar skriva ut det den ska skriva ut å så..lagom kul att sitta i en halvtimme och bråka med den när man ska skriva ut ett skolarbete eller liknande..
Å det där fina vädret? Skulle vara jätte fint idag...nu ser det nästan ut som om det kommer att börja regna..underbara dag=)
Hoppas detta bara gäller idag, vill ha en bra lördag å söndag, ska ju iväg då, till Tranås, Blir bjudna dit av mamma å pappa, hotell å mat å allt, för att de firat silverbröllop..så gulligt av dom=) Så min otur får inte följa efter dit...

Om nån timme kommer Johan hem..äntligen slippa ensamheten..fast tiden har ändå gått ganska snabbt måste jag säga..
Satt å kollade på lite nya datastolar..


Jysk va billigast..denna har de just nu för 350:- dock är den väldigt lik den vi har som ligger i 2 delar..så lite tveksam till den..


Denna har de för 450:- just nu...den ser rätt skön ut måste jag säga..men får väl åka dit och provsitta dom och se hur stor plats de tar, har inte allt för stort utrymme..
Mamma erbjöd så snällt att vi kunde få låna en av dom, men den är utan armstöd, som faktiskt är väldigt skönt att ha och dessutom måste vi ju ändå fixa en egen tillslut...den sista som jag visade kostar i vanliga fall 800, så är ju nästan halva priset på den...men som sagt, vi får se vad det blir.
Dator sa Johan samma sak som mig, det får vänta, vi klarar oss..den funkar ju, bara ljudet som lagt av och vi har ju faktiskt det stationära oxå..det går ingen nöd på oss..

Är skapligt hungrig nu...får ta å fixa ngt lätt som vi kan ha till lunch så ska vi äta till kvällen sen, vad det nu kan tänkas bli..
Problemet nu är ju då vad som ska bli till lunch... Ständigt problem det där med mat..Tycker det är så svårt att komma på saker man vill äta, blir ofta samma rätter jämt..trist..

Men ska väl ta å kolla vad som finns att skrapa ihop.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

ja ska med till tranås, på söndag. ja ska köra själv, så håller inne :p

2009-05-08 @ 16:03:49
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0