Silverbröllop

GRATTIS till mamma och pappa som firar 25 årig bröllopsdag idag!



25 år är många år, så ett stort grattis till er=)



Ingen fin dag idag..det börja precis att regna, å jag är så trött så jag skulle vilja strunta i skolan, inte för att jag någonsin skulle göra det för trötthet, men det kan ju kännas så..å idag är det ju ett absolut ett måste att gå, vi har ju "prov" lärarna säger att det inte är prov, men det är ändå som ett..man ska visa sina kunskaper helt enkelt...
Känns ju så klart lite nervöst, många år sen man gjorde något liknande, vi är ju så bortskämda med att inte ha prov..men det ska nog gå bra, är det någon bit man inte klarar är det bara göra om den sen ju.
Jag slutar iaf redan 12 idag=) Kan ju vara skönt efter en tänkar förmiddag=) Blir då hem å äta lite med Johan som är hemma en stund mitt på dagen.
Ska ta å läsa lite bloggar innan jag tar å gör mig iårdning..måste leta upp mitt paraply oxå...Lägger alltid undan det på alla möjliga lustiga ställen...
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0