Soligt

Vaknade upp av att det är sol ute=)
Fast jag är HUR trött som helst, skulle gärna sova ett antal timmar till..får kanske göra det sen när jag kommer hem.
Ska ju träna om ett tag, skönt, brukar piggna till lite då.
Johan åker och jobbar, så blir ensam sen, men ikväll sen är det jag som ska iväg, sånt där sexparty..kan ju bli kul=) Vinnörden Annica har så klart med sig det=) Gissar på en skojig kväll=)
Borde försöka få i mig lite frukost, men desto längre jag väntar desto större är chansen att jag får i mig ngt.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

sexparty.. vad skoj. hoppas du hittar massa kuligt =)

2009-05-30 @ 13:00:46
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0