Tisdag

God morgon!
Sista dagen i skolan för min del idag...
Ingen lust alls att gå idag...Har SÅÅÅ ont i magen, och är så trött så jag vet inte vad...
Somnade om flera gånger efter att klockan ringt...Tur jag vaknade igen efter typ 5 minuter, kunde lika gärna somnat om och sen sovit till 9 eller nått ju..Aja, nu är jag ju uppe och ska försöka få i mig lite frukost efter en dusch..
Det är så grått och trist ute idag me, tror inte att det regnar just nu, men det vet man ju aldrig hur det blir..

Idag får vi tillbaka proven i skolan, spännande och se om man klarade sig eller om det blir ngt man får göra om.
Slutar 12 idag, ska bli skönt, kommer dock få ett arbete som ska vara klart nästa tisdag, får väl se om orken finns att göra det idag eller om det blir en annan dag.
Nu måste jag ta och göra mig iårdning.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

lycka till i skolan vännen!

2009-05-19 @ 12:22:15
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0