Torsdag

God morgon!
Jag borde vara utvilad idag, men det är jag inte..somnade redan strax efter 8 igår kväll..för mycket sömn kanske?
Äsch..imorrn är jag ledig iaf, så då ska jag sova, ska bli sååå skönt med sovmorgon=)
Idag är det skola 8:30-15 för att sen gå in till stan och till optikern klockan 16, ska möta upp Johan och syster som hänger med. bara för att om jag nu behöver glasögon, vilket jag ju tror så vill jag ha lite smakråd, svårt att stå där och bestämma själv. Så får vi se hur dyrt det blir...men det är ju sånt som man måste lägga pengar på..

Det är riktigt soligt ute just nu, men de har sagt att det ska bli regn idag, så man får väl vänta sig det värsta och bli glad om solen håller sig framme hela dagen.

Tittar jag runt i lägenheten så vet iaf jag vad jag har att göra imorrn...Städa..usch så trist, men det är ju ett måste ibland..

Ne, ska kolla lite bloggar innan det blir frukost och jag ska göra mig iårdning.

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! har ett barn som sitter och äter han blir visst aldrig färdig och snart kommer det 2 till. Nja natten har ju varit bättre med mycket spring ändå ska lämna ner det första avföringsproverna idag och ta lite blodprover sen måste jag ner med avföringsprover imorgon också, det blir stora problem eftersom vi inte har någon bil. Har Johan bilen imorgon? Kan ju höras under dagens lopp är på möte ikväll 18-20. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-07 @ 07:09:16
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

sovit lite mkt kanske,,,, =) kan bli lite tokigt då.

ullstämma, ok. hoppas det blir bra. men det blir det nog.

jo, nu har han börjat pigga på sig ordentligt så det är otroligt skönt.

ha en underbar dag

Kram

2009-05-07 @ 08:35:50
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in =)

2009-05-07 @ 11:28:00
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0