Träningen då?

Det känns så fel..är ju ALLTID och tränar på lördagsförmiddagen..men inte idag, de har stängt..fattar inte alls varför..att det var stängt i torsdags var en sak, men idag, en helt vanlig lördag, finns ingen logik i det..
Än så länge har jag iaf gått runt och plockat lite i lägenheten..ser lite mer städat ut på så sätt iaf=)
Kollat på berg flyttar in har jag oxå, höll mig inte vaken till det igår..trött som jag alltid är=)
Solen har börjat titta fram nu, är ju alltid härligt, slippa se alla dessa gåa tråkiga moln, fast det på ngt sätt är lite mysigt att höra regnet smatra mot fönstrena...Men att gå ut i ett sånt väder, det vill man inte, mkt hellre i vädret som är idag...=)
Har så jäkla ont i magen, fortfarande, magvärken borde vara över för flera dagar sedan...Jobbigt värre..men går väl över...
Känns lite ensamt att sitta här nu, å än är det MÅNGA timmar kvar innan Johan kommer hem, han kommer typ vid 8 ikväll...
Saknar dig ♥

Ha en bra middag/eftermiddag nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0