trött

Är så extremt trött..
Ont i halsen har jag oxå..
Lita på att det kommer bli en tidig kväll=)
Johan har inte kommit hem än, men kommer nog när som helst innanför dörren.
Huvudvärk har jag oxå...som kommer från nacken...se om jag har en snäll karl som kanske kan massera lite sen...vore inte helt fel, kanske till å med blir av med huvudvärken då...eftersom det iaf känns som den kommer därifrån.
Inte gjort så mkt i eftermiddag, det blev film, satt å pratade med pappa ett tag, å sen pratade med syster ett tag...Så en hel del tid vid telefonen...
Disken blev så klart gjord oxå..Lustigt det där..tycker jämt jag diskar, men ändå finns det alltid massa ny...Diskamaskin?
Ja tack..=)
Vädret blev fint nu till kvällen..fast det vänder ganska fort, gjort det hela dagen..ska ju regna hela dagen imorrn, å kommer säkert en del i natt oxå...Mysigt när det regnar på nätterna, vi har fönstret öppet minimalt oxå, men det gör ju iaf att man hör regnet...och dessutom fågelkvitter på morgonen...Fast tycker att det är lite för kallt för att ha fönstret öppet helt än så länge...Men lite, lite, lite frisk luft skadar aldrig..=)
Ne, nu hoppas jag snart Johan kommer, han har ju en förmåga av att fastna på jobbet...
Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0