ååååå

Inget betyg idag heller så bestämde mig för att ringa kunskapstorget...Då hade de ju så klart inte fått in alla uppgifter..En kurs som fattas från skolan...Eller det stod först att det fattades 2..för de hade uppgifter om att jag skulle läsa en kurs som jag inte alls skulle läsa...
Aja.. Är ju bra att veta varför betyget inte kommer iaf... Hon på kunskapstorget lovade iaf att skicka hem betyget så fort hon hade fått uppgifter om den kursen som fattades.
Så mailade till skolan nu..Hoppas att de fixar det där fort..
Har en klasskamrat som va färdig ännu tidigare än mig, han hade oxå problem med det där..Fast då fattades det tydligen en massa uppgifter från skolan...För mig va det ju bara en iaf...tack för det iaf...
Hoppas att betyget kommer snart ju...Vill ju ha det..Kommer ju kännas så mkt bättre på så sätt.
Kram

Kommentarer
Postat av: feztis

Vad tråkigt det är när de ska strula, hoppas betygen kommer snart :)

2009-11-25 @ 18:58:31
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0