Är väl känslig kanske

Jag är oftast en sån person som håller saker inom mig..kanske inte så bra alla gånger då jag mår piss vissa dagar...Börjar man tänka på den ena saken så kommer snart alla andra saker upp oxå.
Livet känns inte alltid så roligt, misstolka inte, relativt nöjd är jag, men det finns saker som jag kan tycka vore en självklarhet men som tydligen många inte tycker.. Säger ju det, är väl jag som är känslig..Ingen annan reagerar på saker som jag gör..
Men ibland kan jag tycka att vi människor slutar bry oss, vi ser inte andra, ser bara oss själva. Jag gör allt för att inte själv vara en sån person, men ibland blir det ju så även för mig.
Det är en sån där dag idag, tårarna rinner ner för kinderna, det finns många anledningar varör, men som de flesta säkert skulle tycka jag va larvig för. Men det är ju mina känslor, å kan ens egna känslor vara fel??
Jag vet att det bara blir en massa svamel här och ni får väl låta bli att läsa om ni inte vill läsa om det.
Använder ju bloggen till att få skriva av mig.

Funderar såna här dagar på vad jag gör för rätt och fel...Ibland känns det som om jag bara gör ALLT fel, det känns som det bara finns fel på mig. Även om man får positvit ibland så kan det negativa trycka ner en så mkt att jag inte ens lyssnar till det positiva.
Det finns mycket jag vill, men jag kan inte allt. Önskar bara att jag kunde få mer respons på det jag faktiskt kan och klarar/klarat av.

Jag kommer säkert knappt fatta själv vad jag skrivit här jag jag går tillbaka, men jag har iaf fått skriva av mig och det är skönt bara det.

Kommentarer
Postat av: Lindis

hoppas du känner dej bättre snart... skickar en lite må-bättre kram

2009-11-24 @ 17:27:52
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jag vet hur du känner dig men det brukar gå över efter en stund man allt känns jobbigt då man mår så dåligt. Hoppas du kan ta nya tag idag. Kramgoa kramar från mamma

2009-11-25 @ 07:27:15
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0