Dåligt idag...

Inte ett enda inlägg förrän nu...känner knappt igen mig=)
Men vaknade med huvudvärk å orkade inte sätta mig framför datorn...
Sen åkte vi å köpte lite grann till alla julkort som ska göras..Köpte även farsdag presenter.
Sen bar det hem å fixa mat å sen en promendad i det äckligt blöta vädret innan det car dax för Johan att åka iväg för å jobba...
Hade tänkt å träna idag, men tar det imorrn och hoppas på att jag inte har huvudvärk då..Vet inte om det beror på mian torra ögon. De är jätte torra, så köpte hem visine för torra ögon, nån ögonsalva som ska användas nu..Känns lite bättre kanske..Hoppas på att det blir bättre om jag använder det regelbundet.
Egentligen har jag just nu ingen ork till något alls..MEN, ska ändå ta tag i lite städning, fram med sugaren å göra mig av med lite råttor som har en föråga att dyka upp HELA tiden..var kommer det ifrån?? Behöver även svabba av golven lite...Så det doftar gott här hemma sen..=) Plugga skulle väl behövas..Men, får se...
Det va allt för mig nu.
Kram



Träna gör man på gymmet..INGEN annan stans=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0