Inge svar idag

Fick nite tillbaka ngt om vårdpedagogiken idag...antar att hon inte hann...Så kan inte titulera mig undersköterska riktigt än...bara nästan...
Håller just nu på å gör mat...blir fredagsmysmat med fylld fläskfilé och kroketter...Ska bli gott, är så hungrog oxå..=)
Min muskelbristning eller vad det är gör fortfarande skitont..Ska aldrig mer köra bänkpress..haha..inte öka på vikten iaf..=) Vet inte ens om jag klarar träna imorrn..vill ju, skulle ju tränat idag med, men när det gör ont att till å med gå så finns det inte så mkt att göra. Håll tummarna för mig att jag vaknar imorrn och inte har ngt ont alls. Jag kan väl tänka mig att jag får låta bli att träna bröstmuskeln, inga problem, men hoppas så innerligt att jag kan få träna allt annat. Så som sagt, håll tummarna för mig. =)

Idol ikväll=) Kollas det alltid på...Fredagen är räddad lixom..
Nu ska jag kolla till maten.
Kram på er, ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du måste krya på dig. Blir du inte bättre lova mig att du söker upp en läkare för det är ju inte bra om du blir sämre eller hur gumman? Nej ska väl göra mig iordning ha en bra dag iallfall. Kram mamma

2009-11-14 @ 07:59:38
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0