Jag som ville sova..

Vaknade strax inna 7 å kunde inte somna om...Jag som är så trött...
Nåja, är väl det att jag vill hinna med att renskriva allt nu på förmiddagen, så jag kan skicka in alla skolarbeten å sen typ vara klar=) Så jag i veckan kan ägna mig åt att söka jobb..Alla jobb som finns...väldigt många..Ne, får söka timvik lite här och var..Fasta jobb finns ju inte=(
Johan kommer hem sen runt 11, då ska vi göra oss iårdning och sen är det fira farsdag som gäller. Å kvällen sen kommer väl bli lugn framför tv:n. En rätt bra dag, först plugg, sen umgås å sen mys. Tänk om alla dagar kunde vara så=)
Ne, ska väl ta mitt block med alla arbeten, ett halvt blocka ska renskrivas!! Tar å sätter mig i soffan med datorn tror jag..Sitta å mysa lite samtidigt lixom=)
Kram på er.



Kaos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0