Jobbig dag

Fortsätter mitt klagande..
Så orkar ni inte med det så sluta läsa nu..=)
Ne, vars, men har vare lite jobbigt idag, har haft oerhört ont, fast lyckade imorse sen att somna, Johan hade ju smörjt mig med tigerbalsam å så la jag mig en vetekudden å somnade så skönt. va ganska uppmjukad när jag vaknade, dock har det gått mkt upp och ner hur mkt värk jag haft. Det går iaf åt rätt håll, det har nog blivit aningens bättre..Hoppas ju på att vakna imorrn och det är helt bra=)

Har vare iväg till mamma å pappa en liten stund nu på kvällen för att hjälpa dom att få in en soffa frå bilen.
Å nu ska vi börja fixa med lite mat, Blir kyckling i tortillabröd=) Å så kolla dansbandskampen till det.
Det var väl det.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: gina

hej hej kikar in och önskar dig en skön natt kram kram;)

2009-11-14 @ 21:50:07
URL: http://ginazhubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0