Lördag

Kan nästan skriva söndag känns det som..vet inte alls var denna dagen tagit vägen...
Tog oss sovmorgon till 9 ca..Sen bar det iväg å träna en timme, min rygg klarade inte mer..ont, har nog sovit illa i natt eller nått sånt..
Hem å laga mat å kolla lite på tv å sånt där..
När Johan sen åkte blev det på med julmusik å fram med strykbrädan, några löpare och gardiner skulle strykas..å sen upp med allt...min rygg känns nu..Men är ju skönt att det är klart=) Imorrn plockas lite ner från vinden, ev lite tomtar å så..Jag brukar egentligen ställa upp ALLT julpynt till första advent..Men är osäker om jag ens ska ställa upp så mkt alls i år..Några tomtar å så blir det ju så klart..Men lite mer sparsamt i år tror jag..Skönast så när allt sen ska ner igen..Om lite mer än en månad redan ju!!
Resten av eftermiddage/kvällen nu ska jag nog bara ta det lugnt..Lite disk finns dock, så ska väl göra mig av med den..Helst skulle jag vilja slänga ut den..haha..Ne vars, är inte så mkt, men fick inte plats på diskstället så..Å torka disk är ju OMÖJLIGT..hehe=)
Har en bild i kameran på alla lussekatter vi bakade igår..Ett jäkla berg..Orkar dock inte föra över tioll datorn, så visar er en annan dag. Vi gjorde även en massa pepparkaksdeg, men bakade inte ut några pepparkakor, utan det får vi göra var för sig sen..Har nästan lust att ta en lite bit deg å baka ut några pepparkakor tills imorrn när det ju är 1:a advent..Men får se vad orken vill å vad ryggen orkar..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0