Måndag

Har suttit nu hela förmiddagen och renskrivit..Men nu är det klart=) Inskickat å klart=) Ska förbi skolan idag sen å hämta uppgifter å se om det är något som ska kompleteras, å sen är det bara vänta å se om det är någon av dessa kurser behöver kompletars något, annars är det klart sen..=) Känns så himla skönt..
I veckan nu annars är det söka jobb som gäller.

Igår då..var det ju fars dag.
Jag gav pappa chokladglögg och pepparkakor å så en duschkräm eftersom det var det enda han kunde komma på å önska sig..=)
Syster mig hade dock slagit på stort...å då menar jag STORT...hon hade gjort en jätte biskvi...
Tog en bild från mammas blogg då hon tagit en bild å jämfört en vanlig beskvi med bjäsen..



En ca 2 kilos biskvi...

Nu ska jag ta det lite lugnt, mår inte riktigt 100...haft lite ont i kroppen i natt å hade lite feber på morgonen..Hoppas inte att det blir något med det.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0