Måndag

God morgon gråa värld..
Varför måste det vara så grått hela tiden? Fast igår va det inte grått, då va det vitt..fast inte vitt som i snö utan som i dis.. Lite sol igen kanske? Skulle pigga upp..
Nacken är bättre idag..så ingen bruten ryggrad..haha..Johan frågar alltid varför jag måste tänka det värsta jämt..Men gör man det å så blir det nått lindrigare så blir man ju glad över att det inte var värre... Fast egentligen är det väl mest jag som är knäpp=)

Idag då..blir att åka å byta kalender med syster å ev handla lite smått...Annars blir det lugnt, Johan ska iväg å jobba sen ikväll..börjar vid 5 eller nått sånt tror jag..Men imorrn är han ledig.

Ska ta å läsa lite bloggar nu tror jag=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0