orkar inte mer..

Har suttit och renskrivit över 20 sidor text nu...det tar sin tid..En av kurserna är inskickade..Har 11 sidor kvar att renskriva. Men Johan kommer snart hem nu å jag måste göra mig iårdning lite innan vi ska åka och hämta upp syster för att sen åka till mamma å pappa. Får försöka renskriva lite till ikväll sen..Annars gör jag det imorrn förmiddag.
Är helt slut i huvet nu...man tror inte det ska vara så jobbigt att bara renskriva, men det kräver ganska mycket koncentration...det ska ju gärna bli rätt å det gör ju inget om det är upplagt lite snyggt oxå..

Ni får ha det så bra idag, så kanske jag återkommer ikväll sen..får väl se vad orken räcker till=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0