Såå seg dag

Den här dagen går knappt framåt...
Satt å pratade bort 45 minuter med syster, men tiden tycks ändå stå still..Satt å ringde på en massa jobb...antingen en massa nej eller så fick jag inte tag på de jag skulle ha tag på..å nu är det för sent att ringa..*suck* Får fortsätta imorrn..inte mkt annat..Vill ju ha ngt att sysselsätta mig med ju..å att få in lite extra pengar är ju inget man gråter över om man säger så..=)
Om en halvtimme börjar unga mödrar..Johan å jag blev så sura igår när vi satte oss framför tv:n halv 7 som vanligt å det inte var...eftersom de som vanligt bytt tid...Nåja..ska försöka komma ihåg den nya tiden nu..
Har egentligen inte så mkt att skriva..ville mest ha ngt att göra..haha..
Men ska väl göra nått trist nu istället..diska..fick inte plats med allt förrut efter baket, men nu är det diskade torrt så ska väl få undan det sista..Innan det blir ännu mer disk eftersom man ju ska laga mat sen oxå...*suck* denna ständiga disk...
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0