Torsdag

God morgon!
Idag är jag HUR trött som helst..men tror jag börjar bli lite förkyld, så är nog mest trött pga det..
Hade en hel dag med syster igår..Blev ju träning först då..Å sen gick vi in mot stan, hitta lite smått å gott innan vi gick tillbaka hem till syster å satt å pratade en massa tills Johan slutade och kom å hämtade mig.
Så Tack för igår=)

Idag blir det ju då hem till mamma å pappa, ska ju hjälpa till lite med dagbarnen när mamma är hos läkaren.
Åker dock till lunch, så får jag ju lite mat oxå=) Man får inte vara dum..hehe=)

Har verkligen träningsvärk i HELA kroppen idag..från ben till axlar typ..Fast det gick ju tyvärr en hel vecka mellan träningen å då är ju risken för träningsvärk ganska stor..Tur det är "skön" värk det där iaf..

Ne, ska kolla runt lite innan jag gör mig iårdning.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Nu är vi själva igen. Ett stort tack för idag kändes att du fick för lite pengar. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-11-19 @ 19:30:50
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0