Trööööök

Tråkdag..hatar att sitta ensam hemma..Har gjort allt jag ska iaf..känns ju skönt..att alla papper å allt är på plats.
Snart börjar tv:n..äntligen..gå å längta flera timmar efter den...sjukt!
Gillar inte sitta ensam, framför allt inte under kvällarna..som tur är så jobbar Johan mindre kvällar än han skulle denna veckan, ska borde inte klaga.
Om 2 timmar slutar han ju dessutom, å då har jag ju tv:n som sällskap till dess.
Satt iaf idag å babblade bort en massa tid med syster=) Alltid när vi ringer te varann så sitter vi skitlänge å pratar...Men vad gör väl det?=)
Imorrn ska jag träffa henne oxå, ska träna först på morgonen så får vi se vad vi hittar på sen. Men innan jag åker imorrn ska jag maila kunskapstorget å tjata lite på mina betyg..=) Så de snabbar på allt lite=)
Nehe, tv:n som sagt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Då får ni ha en trevlig dag tillsammans och vi ses imorgon, det blir en mindre. Kram mamma

2009-11-18 @ 07:11:13
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0