Usch vilken natt

Jag som såg fram emot natten...
Hade somnat i soffan å Johan väcker mig vid ett för att komma till sängen, då börjar HELVETET!! Johan börjar på en gång att snarka så mkt så ni anar inte..
Vid halv 3 började han först att lugna sig så pass mkt att jag fick sova ca 5 minuter i taget innan det blev för hög ljudnivå...Vid 4 sen började det bli lugnt, fram till 6, då han började om...
Jag som hoppades på att vakna utvilad idag är nu så trött så jag tror jag kommer att sitta å sova hela dagen...FAN!
Om vi nu inte brinner inne vill säga...
Satte miog här vid datorn och det kommer verkligen branddoft till å från...Får hoppas att edt är nån som eldar ute..Men det luktar inte riktigt så...Hum..blir det värre får man väl ringa brandkåren.
Ne, ska väl slänga mig i soffan nu...somna lär jag väl göra hur snabbt som helst...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0