1:a oktober

God morgon kära ni!
Det är oktober, en riktigt höstmånad och det märks, är sånt där riktigt tråkigt höstväder, regn och grått och kallt.
Om några dagar fyller jag, behöver väl inte regna då iaf?

Idag är det baka som står på schemat..som vanligt känns det som=) Bara en massa förberedelser när man ska fylla år..Aja, det går nog ganska fort trots jag ska fixa 3 st mudcakes(eller hur det nu stavas) Blir istället för tårta med grädde och hallon brevid. Är typ en slags kladdkaka, fast MYCKET kladdigare, då innehållet är näst intill rinnande..Så god och så nyttig..haha..

Lite plugg skulle inte skada om jag han med heller..men om inte annat så får jag ta en heldag eller halvdag iaf med plugg på söndag, då har jag nog inte så mkt att göra å Johan är ändå iväg och jobbar några timmar då.

Ne, ska väl sätta fart med bakandet å allt diskande som blir av det..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0