åter en regnig dag

Det är fredag..Inte för att det gör nån större skillnad...eller jo det gör det, Johan slutar vid halv 3 och är sen ledig imorrn=)
Idag är det pluggande som gäller..även fast orken inte alls finns, hur mkt ork får man lixom när regnet smatrar mot rutorna? Det är så trist..Man blir trött och vill helst bara sova..eller åtminståne ligga i soffan å mysa under en filt med en film..
Tror att jag ska göra det efter att jag pluggat ett par timmar..=) För det ska görs först, men då har jag ju något att se fram emot iaf=)
Så kanske att jag skulle slå på radion och slänga fram alla böcker å block å sätta fart.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Får hoppas vädret blir bättre idag. Vi ses snart. Kram mamma

2009-10-24 @ 07:35:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Ninna

Hoppas du kom igång med pluggandet. Efteråt kan man känna sig så nöjd :)



Hittade din sida på en annan bloggares sida :)

2009-10-24 @ 19:52:48
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0