dagen

Blev lite ändringar...
Åkte med mamma å pappa å handlade idag, så eftermiddagen var jag iväg.
Lite otäckt blev det...Pappa hitta inte sin plånbok, vi trodde den hade blive stulen...Ingen bra känsla alls..Fast när vi kom hem till dom så låg plånboken där..Tur..Är ju inget roligt alls att bli av med ju..
Pappa bet även sönder en tand idag..det gör han ofta, men är ju aldrig roligt..Han fick tid hos tandläkaren redan idag, så mamma skjutsade hem mig med varorna å pappa fick gå till tandis..Mamma hängde med upp en stund, men blev inte så länge innan pappa ringde och var färdig.
Så, nu sitter jag ensam till 8 ungefär, ska strax kolla unga mödrar å sen börja med lite mat, kör biffar idag...gott=)
Ne, har väl inte hänt så mkt mer..Korta inlägg fårn mig nu..Men så får det bli ibland.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0