Fredag

Fredag förmiddag, fast känns som morgon för mig då jag gick upp för 45 minuter sedan..Vaknade med huvudvärk idag igen..Hatar det..Fortsätter det så här får jag nog söka läkare för å kolla upp så det inte är ngt...Men, man får hoppas att det försvinner snart..
Idag tänkte jag att jag ska plugga lite, ev städa..om orken finns..=) Annars är inte så mkt planerat. Johan är hemma i eftermiddag nån gång, vid halv 4 kanske..Så nästan hela dagen för mig själv..Kommer säkert avverka nån film oxå, är man inte på topp så är man inte...Då får man kombinera plugg och slöa=)
Känns som det inte händerså mkt just nu och finns därför inte så mkt att skriva om.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0