God morgon

Det känns som om det är måndag..Är säkert för att Johan va ledig igår med jobbar idag, då blir det lite fel.
Jag åker till mamma å pappa nu under morgonen, Johan skjutsar mig dit innan han börjar..därav är jag upp tidigt..
Man borde ju känna sig pigg nu när man fått tillbaka den där timmen..För ni har väl inte missat att ställa tillbaka klockan?
Ser ut att bli en grå pch trist dag även idag..När ska solen komma tillbaka? Saknar den å alla dessa fina höstdagar...Man blir så trött och orkeslös när det regnar hela tiden.
Så orkelös att jag inte ens kommer på ngt att skriva om här.
Men ni får ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Här är det snart dax för jobb igen och nu är det en hel vecka. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-10-26 @ 08:07:43
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0