God morgon

Gick upp ganska sent idag, men hade mina skäl...
Somnade igår med flimmer framför ögonen, eller somna å somna, försökte. Somnade först när extrema huvudvärken kom. Tror jag haft mitt första migränanfall. Hemskt var det.
Vaknade vid halv 8 först, va bara att glömma att ta sig upp. Sov sedan till 9 och huvet känns lite bättre, dock är värktabletter tagna nu oxå, så hoppas att det ger med sig helt.

Idag blir det träning när Johan kommer hem=)
Annars är det inte så mkt planerat mer än att jag ska plugga..eviga pluggandet, men snart är det ju slut på det=) Får se det så=)


Tänkte väl snart nu få i mig lite frukost...börjar känna mig lite hungrig.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0