Halv 2??!!!

Hjälp vad klockan tickar iväg...
Har inte gjort ett skit idag...legat framför tv:n...Men känner att kroppen behöver ta det lugnt...
DEn arbetar för fullt mot något..hjärtat slår hårt, jag fryser, huvudvärk till å från och är oerhört trött..Hoppas att kroppen reparerar sig själv innan nått bryter ut.. Då tar jag hellre en dag och typ inget gör..Har visserligen tvättstugan om en timme, men då är Johan hemma och kan göra det mesta..Skulle även behöva köpa hem lite från affären, men det är ju inga stora grejer..Jag som ju hade velat plugga, men att sitta med böckerna och tänka..nja..det får vara faktiskt. Jag hinner utan problem ändå, har 2 veckor på mig att göra kanske 8 timmars jobb, så det ska nog gå=)

Hoppas på att kunna träna imorrn..Men får väl se vad kroppen vill, tänker som sagt inte ta några risker..Men tar det ju lugnt idag så kroppen får arbeta i fred och kanske är det bättre tills imorrn.



Hehe..så söt=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0