Hemma

Har vare hemma ca 45 min nu..hann träffa Johan några minuter innan det var dax för honom att gå sig iväg till jobbet igen.
Va ju iaf på stan med mamma. Köpte nya påslakan, så ska ta å bädda rent med dom sen=)
Överaska Johan lite=)
Snälla mamma bjöd på paj på stan, så slipper tänka på lunch idag. Ska dock fixa mat sen tills Johan kommer hem ikväll.
Nu finns det massor av saker jag behöver göra här hemma, städa, plugga, bädda rent, gärna sätta upp lite andra gardiner..osv..Tror jag börjar med pluggandet, det är viktigast.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

gardiner? jaha ja, ja de e tusan du som snott mina då ;)

2009-10-05 @ 16:43:09
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0