Julgardiner

En heldag på ikano med syster idag. Roligt=)
Gjorde inte av med så mkt pengar dock, köpte nya julgardiner till sovrummet å så köpte jag salt..å korv å dricka på ikea..Men kul kan man ha utan att göra av med en massa pengar=)

Jag måste bara säga att jag HATA vårt avlopp i köket...så fort nån spolar vatten så börjar det bubbla i våra rör och sen kommer en oerhörd stank..Jag är så TRÖTT på att bo här..Vill bara flytta härifrån SNART...Känns som om vi alltid har en massa problem, det blir jäkligt jobbigt i längden.

Sjukgymnasten ringde mig idag oxå, ska dit på torsdag klockan ett. Hon lät så tjurig på nått sätt, får hoppas att hon är bättre när man väl träffar henne sen...Det visar sig på torsdag helt enkelt..Så träligt bara att jag måste ta mig till Ekholmens vc och inte Johannelunds...Inte för att det är jätte långt dit heller..men istället för 5-6 minuter tar det kanske 20 minuter, något mer kanske..Får nog ta cykeln..

Imorrn blir det att fixa med mitt cv och så ska jag plugga...Så morgondagen är iaf redan bestämd...
Johan å jag hade tänkt å träna imorrn, men ha fick byta pass å ska jobba delat, så träning tar vi på onsdag istället, Johan är ledig med jag har skolan..SÅ typiskt..men jag går bara till 12, så slutar ju tidigt iaf som tur är.

Ne, jag ska börja fixa med maten nu..Blir sen mat, men vill äta tillsammans med Johan å då får det bli sent när han slutar halv 8...Ska slänga ihop kycklinggryta..=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tack för idag, d va såå trevligt..:D

Kraaam

2009-10-19 @ 19:20:26
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Jodå jag var på fel vecka men var lite vimsig igår. Kram Mamma

2009-10-20 @ 05:06:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0