Julkort

Japp, är man knäpp så är man...syster å jag började prata en dag om att det känns som det snart är jul å hon började prata om att hon längtade efter att få göra julgodis å sånt..Då blir ju jag så där knäpp å bara tänker å tänker, gör ju alltid egna julkort, men det är så svårt att komma på idéer..Men nu så, efter att suttit och inspirerats på olika sidor så vet jag hur jag vill ha dom, ungefär iaf...har ju inte material hemma för att testa hur det blir, men gjorde ett prov lite enkelt för att se ungefär iaf..
Vill bara sätta igång NU..haha..julklorten från mig kommer nog tidigt i år..=)
Om 1½ månad kan jag börja skicka iväg...

Annars än så länge har jag hunnit rensa en del i vår hylla i köket som rent ut sagt har sett ut som jaa..vad ska vi säga, att det släpts en bomb där..verkligen alltså..med alla papper å sånt som man inte orkar ta tag i å sortera..Men nu är det gjort, alla papper på rätt plats och det ser lite vettigare ut, även fast det inte är klart än..Orkade inte hela, det tar på krafterna att rensa och sortera papper..
Hittade även lite kort som vi framkallade för typ evigheter sen, å insåg hur kul det ju är med de gamla vanliga hedeliga korten. Så funderar nu att kolla lite kort som vi kanske skulle skicka på framkallning.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; Jag brukar må bra, men det är väldigt mycket för tillfället.. har mist en vän och en annan ligger inne på sjukhus. Så njaa.. just nu mår jag inte så bra.

2009-10-15 @ 15:46:48
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Okej, själv sitter jag här och kollar på tv :)

2009-10-15 @ 16:02:10
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lika bra börja i tid, pang så är julen här :)

2009-10-15 @ 17:27:44
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! kika in på vår sida och var med i något av våra tävlingar!

vem vet det kanske är just du som vinner!

//vampiresenses.blogg.se

2009-10-16 @ 09:08:59
URL: http://vampiresenses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0