Lördag

I vanliga fall är det träning som gäller på lördagsmorgonen.
Men Johan är å jobbar å mamma å pappa är inte bra. Å inge bil har jag ju hemma, så träningen får vara..Ev tränar vi när Johan kommer hem då han slutar tidigt idag, men får se hur lång tid det tar för honom att komma hem.
Jag mår iaf bättre idag, ingen feber och allt känns normalt i kroppen..Hoppas på att det håller sig så oxå.

Idag begravs mammas morbror så mina tankar går dit idag, dessutom ska vi å tända ljus hos farfar och Johans farmor. Så mkt tankar till de bortgångna idag.

Halloween idag, ngt som inte firas alls hos oss..Jag tycker mest att det är löjigt och håller med en, som jag inte vet vem det var, men det var iaf en som sa att ska man fira halloween ska man väl fira usa:s nationaldag oxå..

Sista oktober idag..Går in i november imorrn...tänk vad tiden går..om en månad är det vintermånad...men snart kommer säkert första snön..brukar ju komma i november..första advent infaller ju redan i november i år..mkt som händer..Betyder alltså att julpyntet ska upp snart..Jag som tycker att det nyss va sommar..känns inte alls länge sen, me det är det ju tydligen..

Ska ta å kolla runt på lite bloggar nu.
Kram



Härlig bil att komma till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0