Måndag morgon

God morgon!
Har vare uppe en timme redan, men det känns inte, är trött idag..Trots jag sovis ganska bra, inga knäppa drömmar i natt, vad jag vet om iaf.
Idag är det studiebesök på sjukhuset som gäller, hospice avdelningen. Ska vara där 13:00..Så ut i höstrusket måste man..
Fast kan knappt bli värre än igår..pappa å jag var ute å gick, å när vi va som längst hemifrån ute på landet så började blåsa nått fruktansvärt och regna så klart, regnet bara piskade mot ansiktet..Vi fick ta skydd under en gran från det värsta av ovädret..Men är det inte så typiskt att det ska komma just då..
Känns lite retligt idag, Johan slutar vid 12 och jag börjar 13..fast tror inte studiebesöket kommer att vara så länge, nån timme eller så brukar det bara hålla på..Så blir ju inte så sent=)
Annars idag vet jag inte vad vi ska hitta på, men nått ska vi nog alltid komma på=)
För 2 år sen hade vi en jäkla massa att göra, eller egentligen inte så mkt att göra, men mkt att tänka på..dagen innan bröllopet.. Imorrn firar vi 2 årig bröllopsdag..Vad fort tiden går..=) Men vanlig vardag som det är imorrn så väntar vi med att fira till helgen då vi går ut och äter.=)
Ska ta å kolla runt lite på bloggar å så nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill du bli intervjuad?? Göra reklam för din blogg?? Plus få en länkning och massa som besöker just dig??



Var med och tävla i min blogg då!!



För mer information kika in på www.maaatiiildaaan.blogg.se

2009-10-12 @ 15:23:13
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vill du bli intervjuad?? Göra reklam för din blogg?? Plus få en länkning och massa som besöker just dig??



Var med och tävla i min blogg då!!



För mer information kika in på www.maaatiiildaaan.blogg.se

2009-10-12 @ 15:53:59
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/
Postat av: hanna

hej, va fin blogg du har :)

2009-10-12 @ 16:37:25
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0