Måndag

God morgon!
Då var det måndag igen...Vad det går fort!
Idag måste jag plugga, blev ju inget igår, ska renskriva en kurs och börja på nästa..Men snart är det över, 2 små kurser kvar endast=)
Ser lite sol idag, blir man glad av..Såg liiiite sol igår med..några minuter iaf, man får vara glad för det lilla mellan allt detta regn.
Nu ska jag å mitt huvud ta det lite lugnt, hata att somna med huvudvärk och vakna med det, fast kommer från nacken, så Johan har masserat in tigerbalsam, så lite bättre börjar det allt bli=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Jag skulle börjat 9:45 men får börja 9:30 istället för det barn som skulle vara sist kommer inte idag. Pratat med Sandra en stund så dax att ge sig av ha en bra dag, Kramgoa kramar mamma

2009-10-26 @ 09:09:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0