Onsdag

God morgon!
Om den är så god vet jag dock inte, är hur trött som helst, men kan ändå inte sova, ä känner mig, jag vet inte..inte helt ok.
Idag har jag skolan klockan 13 å fattade jag rätt på läraren så har vi lektion i typ 30 minuter! För nån slags redovisning, eller mer diskusion...Känns såå kul att åka iväg å slösa en massa tid för en så kort tid. Fast man vet aldrig, det kan alltid bli så att man blir kvar längre ändå.

Igår efter träning och inhandling av vissa saker blev det inte mkt gjort..Jag somnade i soffan å sov i 2½ timme...är man inte bra så är man inte. Fast det känns ändå inge vidare att sova bort så mycket tid, när Johan va hemma å allt..Men men..
Ne, ska kolla runt lite på bloggar å så nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0