Sjukgymnast

Tog på mammas begäran kontakt med vc pga av huvudvärken..Fick först då prata med sköterska å beskriva min huvudvärk, hon tyckte inte det lät som om jag skulle behöva komma ner med ville rådfråga lite med läkaren så hon ringde upp lite senare igen.
Läkaren tror att det är spänningshuvudvärk som kommer från knutorna jag har i axlarna, alltså att jag spänner mig för ngt, får ont i axlarna som därefter gör att jag får huvudvärk. Han rekomenderade kombination av värktabletter och på måndag sen kommer en sjukgymnast att ringa upp mig. Läkaren tyckte inte jag ska behöva gå med knutor som smärtar..
Så nu fick jag mig en promenad i regnet för att gå till apoteket å köpa rätt värktabletter. Köpte även med mig lite frallor från bageriet=)
Skulle köpt hem gräddfil oxå, men det glömde jag ju så klart..så tror att Johan får åka förbi å köpa det på vägen hem sen.

Så synd att jag inte hade kameran med mig i väskan idag..för när jag var påväg hem så var det en ekorre på gångstigen, den stod helt still så hade lätt fått en bild på den..Kunde ju tagit med mobilen, men bilderna med den blir ändå så urusla å jag hade behövt gå jättenära eftersom det inte finns zoom i den, å då hade säkert ekorren sprungit iväg ändå..

Ska ta å slänga mig i soffan en stund nu, känner jag inte orkar annat än så, har precis tagot tabletterna å det kan ju ta sin tid innan de ger effekt..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0