Söndag

Vaknade idag när Johan skulle till jobbet vid halv 9..Kändes inte som om det var nån idé att somna om då.
Igår satt vi å kollade fotbollen, eller, jag somnade efter en stund..är inte så värst intresserad av det..Å gick ju ändå inget bra..
Idag åker jag till mamma å pappa sen. Johan kommer hem först vid halv 6..så låter nog honom komma och hämta mig sen=)

Jag håller på å bli tokig på mig själv..har knäppa drömma hela tiden, å de handlar ofta om döden på ett eller annat sätt. Så de är ju ganska hemska samtidigt.
Som i natt, Johan dog, å låg där i sängen och så skulle en läkare komma men ville att jag skulle häfta fast lite reklamblad på honom först..
Så där satt jag i sängen och häftade fast reklamblad på Johan och helt plötsligt började han leva igen, å jag bara, du kan inte leva nu ju, läkaren kommer ju snart å jag har ju häftat fast de här bladen på dig. Vaknade sen tack å lov. Undrar dock vad en drömtydare skulle säga, drömmer om att folk dör eller att jag tar död på dom och sen börjar de leva igen.
Tycker iaf inte om dessa hemska drömmar, tyvärr kan man ju inte styra dom.

Ne, tänke jag så smått ska börja göra mig iårdning nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Haha - det var det! =)

2009-10-11 @ 11:54:13
URL: http://enligtamanda.blogg.se/
Postat av: mukta

fin blogg du ha :D

2009-10-11 @ 13:51:45
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: Tobias

Moderera bloggen och ta bort elaka kommentarer så slipper du dem. Lyssna inte på vad alla säger! :)



Så bygger du upp en egen Internetverksamhet - 1000hemsidor.com!

2009-10-11 @ 18:07:05
URL: http://1000hemsidor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0