Tomt på inlägg

Varit hemma hela dagen utan att skrivit ett endaste inlägg..dåligt av mig..
Är så seg idag..somnade en liten stund i soffan..skönt med lite synd att somna just när Joha är hemma några timmar. Tyckte han kunde väckt mig, men han tyckte jag skulle sova...aja..han kommer ju he sen igen=)
Satte mig en stund förrut å pluggade en stund, så lite nytta har jag gjort idag iaf=)
Ska snart slänga ner mig i soffan å läsa lite tänkte jag..
Läser denna just nu:



Verkar bra, en bok med lite fart i.=)

Tycker det är så skönt att ligga där i soffan med filten över mig å bara låta tiden gå. Finns det nått bättre?=)

Ska även försöka komma på ngt vi kan äta ikväll, tror det får bli nått enkelt, varma mackor eller nått..tror inte jag kommer orka stå å laga till nån direkt mat..å vi har ju iaf ätit ett lagat mål idag.
Men innan soffläge ska jag så klart kolla igenom lite bloggar.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

just nu läser ja faktist "vår lilla hemlighet" av Toni maguire, den är bra samtidigt som den är hemsk. Boken "skadad" har ja hemma ska kankse läsa den efter denna då??Men kul då läser vi lite samma böcker, har du läst twilight??

kjam

2009-10-08 @ 15:46:10
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0