Ambulansen

Ska idag på studiebesök på ambulansen då...
hade planerat att ta bussen först, men får nog bli cykeln istället, kan jag åka hemifrån lite senare.
Hoppas bara att det inte kommer nått regn! Såg så fint ut först när jag vaknade, kollade på smhi:s sida å de visar fint väder nu på förmiddagen, så hoppas på att det får vara så oxå. Annars blir jag blöt..
När jag kommer hem sen så blir d till å plugga, har en hel del att renskriva..kunde ju vara skönt att bli av med det där..
Sen när Johan kommer hem strax efter 4 så ska vi å träna=)
Å sen är det inte mkt kvar av dagen, måste ju dock laga mat, så det blir det och tv tittande.
Ne kära ni, har inte så mkt tid till å sitta här.
Hörs senare.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ha en bra dag och vi ska också träna men hur mycket pappa orkar vet jag inte. Kram mamma

2009-09-21 @ 07:57:52
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0