Får man?

Får man vara ledsen? När man inser att man varit för snäll?
Får man vara arg? När folk är egoistiska?
Får man skrika högt? När livet är orättvist?
Får man låta tårarna forsa? När man har ont i själen?
Får man stänga in sig? När man känner att man inte orkar mer?
Får man kasta saker omkring sig? Bara för att det är skönt?
Får man strunta i människor? Som struntar i mig?
Får man, får man, får man!!

Jag känner mig ganska sårad och ju mer jag tänker på det ju mer sårad känner jag mig, känner för att bara slänga mig ner i kudden och gråta tills inga tårar mer finns.
Men jag ska väl vara den stara?
Ska inte reagera på sånt där..Man ska inte bry sig..
Men om jag gör det då?
Får jag inte vara arg och ledsen då?
Får jag ge igen? Är det barnsligt?
Men jag kanske är barnslig..
Kan jag inte få vara det då? I detta fallet?

Jag har bestämt mig, jag kommer att ge igen, folk ska få känna samma sak som jag.
Jag ska sluta bry mig.
Jag ska komma med urdåliga undanflykter.
Bara för att visa hur det känns.
Och jag hoppas de känner samma känslor som jag.

De närmsta vet nog redan vad jag pratar om, det är bara ni som överhuvudtaget kan få veta.
Ni andra behöver inte fråga, jag var tvungen att få skriva av mig lite, men det betyder inte att jag vill dela orsaken till mina känslor.
Respektera detta och fråga inte.

Kommentarer
Postat av: Tess

Svar: Jo jag ska försöka glömma vad hon sagt men inte så lätt när hon stog mig nära förrut.

2009-09-28 @ 15:03:18
URL: http://killmee.blogg.se/
Postat av: Terese

Tänker på dig och sänder en stor kram, förstår hur du känner och så dom skriver känner man i bland och ibland måste man få känna så samtidigt som man funderar över vad som är rätt eller fel att göra.

Kram

2009-09-28 @ 16:45:00
URL: http://tteessssaa.blogg.se/
Postat av: ida

vill bara ge dig en bamsekram.

jag respekterar dig men vill bara säga att jag iaf tänker på dig vad som än har hänt.

2009-09-28 @ 18:07:37
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Hoppas du mår bättre idag, du ska veta att jag förstår dig och skulle själv reagera samma. Kramar mamma

2009-09-29 @ 07:33:29
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0