Fredag=)

Man ska väl vara glad när det är fredag?
Fast det känns som det inte spelar så stor roll, dagarna bara flyter iväg ändå. I helgen blir det dessutom en massa plugga ändå...Idag blir det nog att träffa syster, men annars i helgen måste jag plugga, träning imorrn tror jag, men måste ändå sitta några timmar med böckerna..Härligt värre..=) Nej vars, så farligt är det inte, å när man väl sätter sig så går det ganska fort. Men det ska ju ändå göras lixom.
Sitter å väntar på att kunna ringa syster, vet att hon sa att hon brukar gå upp vid 8, men vågar ändå inte ringa förrän vid 9...
Det är sånt där toppen fint väder idag me, än så länge iaf.=) Så härligt. Fast natten var kall, endast 8 grader...Får nog snart ha sovrumsfönstret stängt skulle jag tro..
Ne, om jag kanske skulle tvätta bort det nagellacket som sitter på naglarna så vi sen kan måla på nytt=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0