Kväll

Aså dagarna består visst bara av morgon och kväll..iaf som det ser ut när jag bloggar...
Har iaf idag varit och tränat på förmiddagen, sen åkte jag med mamma å pappa hem, åt mumsig mat=) Kollade på tv:n, å sen kom Johan, då fikade vi lite innan vi åkte hemåt.
Redan kväll nu, dagarna går ju så fort!!
Svängde förbi coop forum på vägen hem, de hade nötfärs för 40 kr kilot, som går ut på måndag men vad fasen..storförpackningar, så 1,6 kilo...
Så, imorrn har jag bestämmt mig för att plugga så mkt jag orkar, å sen ska jag stå och göra köttbullar som vi sen kan frysa in, så smidigt, för de tar ju ändå en stund att göra, har man färdiga i frysen är det ju bara ta upp å värma, för färdigköpa köttbullar, det kommer inte in i detta hushåll...BLÄ...
Ne, ska umgås med Johan nu istället för å sitta här.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, okej, hälsa Johan att han e knäpp ;)

Kraaam

2009-09-12 @ 22:10:47
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0