Lite nytt

Är ju dålig på detta med bilder...Därför får det bli några iaf i detta inlägg.
Börjar med att visa er en lampa till sovrummet som vi köpte nån gång för ett tag sedan...Minnet? Nja, det är som vanligt borta=)



Å så tänkte jag visa er vad vi fick av syster och Anders nu efter att de varit borta.



Ett jätte fint skärp i lammskin..enkelt skärp men jätte fint=)
Tack så jätte mkt än en gång=)



Johan som älskar whiskey fick en flaska.
Även han tackar än en gång.=)

Kan oxå meddela att allt nu är bra, eller ja, jag känner mig lugn som en filbunke nu iaf=)
Ska väl diskutera lite saker sen, men som sagt, det är bra iaf.

Har nu under eftermiddagen pratat med mamma, å med syster och så har jag städat en del..
Rensat mest egentligen...
Gjorde ngt som MÅNGA kommer bli förvånade över...tog bort nästan alla badankor från badrummet, de ligger nu förvarade i en påse i klädkammaren..
Har tröttnat på att de drar åt sig så jäkla mkt skit.
Så nu finns bara de som är lite dyrare och finare uppe.
Några går an att städa av, men kände att jag bara sket i de andra, å då såg de inte alls roliga ut..Nu blir det nog bättre=)
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Lindis

skitsnygg lampa!!

2009-09-03 @ 21:00:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Zaeta

Lampan var sjuuukt fin :D

2009-09-04 @ 09:45:19
URL: http://zaetas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0