Onsdag morgon

För visst är det väl onsdag idag? Ingen koll alls känns det som..
Har otroligt ont i huvet idag, hade jag igår kväll oxå...blir kul att sitta i skolan med den...aja..Börjar först 13 och går bara till 15 som tur är, huvudvärken hinner kanske ge med sig om jag vilar tillräckligt=)

Igår var jag då först på studiebesök på BRIVA, efter det mötte jag upp Maria och vi satt å fikade och pratade ett bra tag, tiden bara flög iväg. Men så trevligt=)
Sen bar det hem, funderade på om Johan å jag skulle gå på mötet som skulle hållas här i huset om hur man förebygger inbrott, men när Johan kom hem och gick förbi satt där bara en massa surtanter, så vi struntade i det..
Hade tydligen varit fullt pådrag här igår eftermiddag oxå, men en massa brandbilar, stegbil, å poliser...De trodde det brann, men det var tydligen bara ett lysrör som hade smällt.. Så kan det va..Skönt det inte var nån brand iaf.

Soligt idag med, men att nätterna ska vara så kalla..ja, mornar och kvällar oxå förstås..Men, det är ju så det är nu när hösten är här.
Ha det så bra idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0